LÖRDAG 29/1

Va på Bio idag med Bullen :)
Filmen va as bra iaf !
The green hornet.
Bullen å jag !

Fan vad jag vill sluta bråka och gråta..  mitt liv är bara en jävla gåta som jag vill lösa.
Och man ska inte tycka synd om sig själv det är bara för mesar!.. men man kan ju hoppas att få det lite bättre?
Visst en del har det värre, men man ska inte jämföra sig med andra.
Jag vill bara hem till mamma och mina kompisar, de flesta här är ju bara fejk och snackar skit om en.
Ni vet inte vem fan jag är. ni vet inte hu jag va innan jag flyttade hit.. ni kan bara gissa!
Sluta snacka skit om mig brudar!, har ni inget liv eller vill ni bara känna er bättre än mig. jävla omogna små ungar som tror att jag håller på med deras killar.. väx upp för fan ni är pytte små i MINA ögon!
PUSS /SANNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0