10/1

Nu har skiten börjat igen och jag pallar verkligen inte det!.. aja skitsamma
Var med underbaraste willemo idag och jag syndade och åt lite strips då och jag lovar vi satt på 11:an i typ mer än 2 timmar vi hade så jävla kul och snackade på som fan!
willemo är sjukt lätt och prata med hon är den underbaraste kvinnan i världen och när jag pratar om problem så känns det som om hon förstår mig.

Sen så märkte jag att vizze är en underbar person och jag kan prata med honom om typ allt.
Vi snackade typ hela dagen på skolan :P
Jag hoppas att det går bra för honom imorn på rättegången :)

Jag och willemo drog sen till Pelle och vi bara typ mös och sov asså helt seriöst jag och wille somna i hans säng!
Sen vart det bygge och jag och Wille låste in oss på toan och snackade.
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0