SJUKHUSET ...

Klev upp kl 6 bara för att dra till sjukhuset inte fick man äta eller dricka nått heller..
Vi var på sjukhuset typ kvart över 7 och då fick jag gå till ett omklädnings rum och byta om jag fick bara ha mina trosor, hor strumpor och rock inte kul!
Sen fick jag ta en nål i armen som skulle sitta inne hela tiden :(
Sen fick jag åka vagn till salen där jag skulle sövas och det var as mycket folk där och sen sa dom att jag skulle andas in frisk luft och då blev jag yr.. och jag försökte hålla mig vaken men jag somna till slut :O
Eftertyp en timma vakna jag och då var man inte hungrig längre fast de erbjöd fika :P
Sen ville jag bara hem och sova men det fick jag inte göra :(
Nu har man ont i halsen och man har typ sovit hela dagen och dom hittade inte felet heller så dom ska kolla njurarna sen :/
En video sen i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0