Onsdag!

Fan vad jag var sur idag.. ville bara slå till någon men det skulle varit fett omoget av mig!
Massa jävla skit snack går det oxå om mig, och jag säger bara golare har inga polare!
Jävla idiot du kan inte bara komma och tro att du äger alla och att du är bäst för det är verkligen inte sant!
Om du har nått att säga om mig så ska du säga till mig ist för alla andra!
Asså jag kan bara skratta åt dig för du tror att du är så jävla perfekt å allt,och sen så snackar du bara skit om mig (högt när du är med kompisar) Jag och hmm.. höll på dö av garv när vi fatta att det va åt mig!

Men nu ska man inte va allt för sur man har ju iaf sina sanna vänner vid sin sida som aldrig skulle säga sina hemligheter till någon. Och dom älskar jag väldigt mycke ni är värd guld :*<3

En video från Börstil!
Kram Smurfen Sanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0