Fredags mys :D

Efter skolan drog jag, Sigrid och Jenny till stan för att handla lite.
Jag köpte en mössa för 130 kr och ett par örhängen för 60 kr.
sen träffade jag lilla söte Douglas och han hade tydligen blivit av med sin mobil så det var därför jag inte fick tag på han.
Men sen fick man ju också veta vem som tagit den för jag är ju som bäst :D, och det var som min kompis som tagit han fy på han! :S
Jenny inne på ur o penn!
Sen träffade jag Bullen, Undin mf och dom tände eld på--> 


Sen va jag med Ebba och vi drog te visse och tog de lugnt med.. han , Ocar Lusth, Geir, Anton wedin och Dennis.
Senare kom Rebecca, Johan Persson, Martin M, Kalle, Anton olsson och Magnus förbi :)
Killarna drog ner mina byxor flera gånger och tog byxorna från mig.
så jag fick gå i linne och visa rumpan för alla.. det var inte kul :( <3

Trevlig kväll med er :) PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0