8/12 ONSDAGHHH

Tjenare :D
Först var man på skolan och höll på och stoja och Ebba var också på skolan en stund.
Det var fisk på skolan idag... inte gott och jag ska inte behöva äta fisk nå mer på skolan, GREAT :D
Efter skolan for jag och Sigrid te henne och vi hade skit kul (enligt mig), det går verkligen att prata med henne för hon är så öppen... som jag då ;)
Sen drog hon och jag till stan och vi missa första bussen för att vi fikade för länge ^^ och sen höll vi på missa den andra också.
På stan så handlade jag en skit snygg nyårs klänning och ett par trosor som var storlek 34.. jag höll i storleken 36 men ändå så tar man fel.. det är ju typiskt! Tur att man kunde ha den då :D
Sigrid och jag är så jävla roliga, vi höll på missa bussen till backa hem också så vi sprang ju som jävla idioter och jag som hade just tänt en cigg va ju tvungen att släcka den och då bryter man ju såklart  av den!.. jävla klant arsle.
Sigrid köpte en mössa på Carlings som var skit snygg men idiot killen i kassan glömde ju ta ut larmet så jag och hon försökte dra bort den tills den gick sönder.
Sen så drog jag hem och var med min man Ebba Olsson och hon fick bestämma vad jag skulle ha på mig nästa dag...
Mvh Sanna Kallok <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0