9/6 Tisdag

Nu ligger man i sängen och önskar att man aldrig behöver göra nått annat har så himla ont i ryggen och benen
Ska berätta nu vad jag har varit med om :)

Först åkte vi buss till Bjuhrholm sen åkte vi bil till stället vi skulle paddla på!
Paddlade med Pici och Oskar lr rättare sakt jag och Oskar från början, Patricia gnällde hela tiden på mig att jag skulle byta sida när jag var på väg att göra det och hon var rädd när vi paddlade men när hon paddlade så märkte hon att det inte var så lätt som hon trodde :P 
vi paddlade minnst två mil!

Lite bilderfrån paddlingen
    

Sen ville jag ta livet av mig för det var så jobbit Henke och booz sa flera ggr att vi var snart framme och man gick på det också.

sen efter Paddlingen skulle vi gå till stället vi skulle sova på och är dom iddi eller iddi  vi kunde ju ha stannat på en strand som var nära tältningen men lärarna ville att vi skulle paddla långt typ  mil till :S

vi gick typ 1 mil hadde skavsår ska du veta!!
När vi var framme så tänkte man att man skulle sova riktigt skönt men näe!!
Skulle sova med Petter och Mikael men jag sov ute med Tim och Emil och Oskar sov också ute fast inte med oss.
"lilltjyven" var och vaktade elden för han hade ingen sovsäck...synd :P

typ gullig bild :)
Pici och Anna 
                  
                                                Bilder från kvällen!
    
Emil och Lilltyven                                                                               Tim

 <---tim emil ---->
Här sov man ju Brevid tim och emil , lite läskit va det ju att sova med bara dom och det hände ju "värkligen" ingenting HAHA xD 

Sov max en timme för när en utav dom hade somnat så var den andra vaken och jag fick som inte sova för dom typ :P 
sen så kickladehan mig fast det var skönt oftast! :)

Sen på morgonen så var vi tvungen att gå ca 6 km med packning och allt (igen) jobbit man hadde ju redan ont då..
Oförglömlig dag/dagar ska du veta!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Pici

MÅSTE bara medge att jag är ganska sexig i flytväst! ;] och även då jag och Emil delar på mitt hår (A)

Helt klart sexiiigaste! :D

2009-06-14 @ 03:11:28
URL: http://buspici.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0