7/6 Söndag

Tjoohejsan

Var hos farmor idag och tvättade.. Det  var inte så kul ska ni veta och varmt var det också, och då snackar jag om tvättrummet fast det var faktiskt varmt ute med!

Var lite stressad då för jag var tvungen att handla och packa väskan till imorn ja då är det ju Friluftsliv ;)... Och det märkliga är faktiskt att jag TAGGAR till det :O

Var och handlade nya skor skulle också köpa skor till imorn men det vart inte av  för jag vägrade att pappa skulle köpa 2000 skor till mig som jag använder typ 2 ggr ONÖDIGT!!
sen ska jag köpa crocks.

  ville först inte köpa skorna för typ alla har sånna!

Tappade min Plupp (percingen) på intersport idag Fan :(



Snackade med Pici idag hon hade tappat sin lista smart så jag var tvungen att säga det som jag hade på min lapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0