5/6 Fredag!

Ja ja vet att de va länge sen jag skrev!...Sanna skärp dig f-fan!..men har faktiskt inte haft tid *HOST*  
Nä men serri nu ska ja bli bättre!

Idag å igår hade jag ingen skola för jag ska va på friluftsliv på mån-tis  och då får vi ledit för de!..lätt värt de!

På måndag ska jag fara till vännäs me Amanda,Pici å Anna (vi är de ända tjejerna)  sen åker vi buss till Bjuhrholm och därifrån ska vi gå nånstans  och paddla till typ agnäs om jag minns rätt?!?
sen ska vi gå 7 km nånstans och sen tälta där.
Sen på Tisdag ska vi gå 8 km till bjuhrholm! Vi tjejer fick typ inte sova med Killarna :( och Jerry som ville sova med oss, SORRY men du fick inte :(

___________________
idag så föjde jag med pappa på jobbet, På Laxen ..asså han och hans polare har sämst humor..

Vi snackade om mobil telefoner och vars man kan köpa dom billigast.
-Men man ska inte köpa på stånd;jag
-men det går inte för jag går alltid till snygga tjejer!,Roger
-HAHAHA , pappa å ngr 
-Ha,ha det där var inte kul!...asså vilken humor ni har jag menar ju faktiskt en sån hära ställe på stan där man köper saker på (fin förklaring),jag
-Köper man saker på nått speciellt ställe på snoppen min?,Roger
-men är du retard eller?,jag
-va?,Roger,paooa å görgen
-precis!,jag

____
sen for jag till aspgården och träffade min farmor och lilla hunden Rex
Köpte massa kläder därifrån

 Farmor!         Mums vilken tjockis jag eär! 
Sen for vi hem till henne och chillade

Efter de hämtade pappa mig å vi for hem och såg på film från typ danmark  den heter typ midsommaren lr nått sånt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0