17/6 Onsdag :)

Tja, Idag for jag till stan för att träffa Emil och då träffade jag Emelie och Angelica :) 
Så Emil vart värsta dissa av oss för vi kollade på massa smink osv!
Sen så ringde han till Jafar för han kände sig dissa :P

Jag tycker synd om Angelica först filip och sen en annan sak :(

Vi gick till bibblan oh chillade där sen kom Emil och Jafar dit och höll på som galningar ^^
Skaffade biblioteks kort här i övik idag kung pung.


Sen drog vi till busshållsplatsen och då kom en buss och en brud kom ut med världens urigning och jag ba
-Emelie kolla!
och då kom Karrar ut och trodde jag pekade på han och jag ba PINSAMT pga en sak!
Jag fick en kram av han *stolt* :D
Sen drog vi till Bonäset , btw glömde skriva blev rik idag fick 500 kr ;)

fett kul att sova hos Angelica ;)
 
Sen kom Emil W och Emelie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0