13/6 LÖÖÖRDAGHH! <3

Vaknade vid 10 tiden för jag höll på döö av Gabbes värme :S (A)  

Asså man kunde fan inte väcka lilla Gabbe :S asså jag e serri jag hoppade typ på han utan att han vaknade sen så skrek jag efter Emil W att han skulle hjälpa mig att väcka han för jag tänkte han kände Gabbe mke mer än jag, men nej inte vaknade han heller :O
Men som tur va så vaknade Gabbe tillslut  men då skulle han juh absolut spela Wow typ lr nått liknande, sen så vaknade Emil tillslut och han baxade andra datorn :( 
Sen for jag hem asså jag trodde fan morsan skulle dampa på mig över att jag sov hos Gabbe :P men nej KUNG fan ;) Hon hade skrivit vid 2 tiden på natten att hon hade hittat min "dricka" och då trodde jag att hon skulle hälla ut den.

Sen så for jag och va med Angelica,Mariam och Emil till mig och chillade där ute ^^ sen kom Felix och Jordy och sen Jafaar sen for vi till coop (dock inte Jordy)  där gjorde v lite göda grejs :D
MUMMS <3


Sen drog vi te ica och tjockade satan.

Sen drog vi till stan och va där en stund och chillade sen gick vi till sörliden för Mariam och Angelica skulle hem :( 
så jag va med Felix och Emil ba sen skulle Emil hem och då frågade jag Andrew om han ville va med mig och han ba visst, så vi va med han sen sov jag hos han oxå :)
Felix va lite som en hund då :P han la sig ba under sängen bara för han ville ligga med mig :P 
Han sa oxå att han skulle Bazza mig om jag sov så jag vågade typ inte sova :S
 SEE YAA

Kommentarer
Postat av: emil A

Fan så söt du är sanna och har du börjat dricka på stan !

hur skändes det att sova med mmig

2009-06-17 @ 01:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0