12/6 Fredag

okej nu pallar inte jag snacka om skol avslutningen så jag valde att skriva om igår först visst är jag knasig ;)

Igår var jag tvungen att kliva upp tidigt som satan (för att vara lov) kl kvart i 8 :S
men jag va ju tvungen att vara med och kolla på min lillebrors skolavslutning och den första oxå! 
Men det var ju faktiskt ganska kul fast min syrra va lite dryg

  

Sen så hann jag tappa telefonen oxå :S
men det är en annan historia.
Efter det stack jag hem och va vid datorn och chilla och snackade i mobilen.

vi åtta tiden for jag till Andrew och va med han ,Chan och Boaz 
Sen kom det ös me killar :)
Vi for oxå till statoil och fjantade oss fett kul att tjoa på alla raggare som kom :)
Höll på att somna  hos Andrew lr rättare sakt jag gjorde det  HAHA xD

Sen var vi ute och höll på, killarna va lite barnslig dom ringde på dörrar och sprang därifrån och jag ba chilla de va ju ändå ingen som öppnade så SYND grabbar :D
Senare for jag till Gabbe och sov hos han med Emil w.. Emil w snackade ass mke enligt honom kunde han inte sova men det var nog df han aldri försökte ;)
Sov nästan inget för Gabbe va så jävla varm :O

Jag ska typ flytta te mamma asså ÖVIK :) <33 
Det är sommar! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

något nice med sommar ;) btw fin flicka ;)

2009-06-14 @ 15:29:18
Postat av: Mamma

Men sanna då !!!

2010-12-14 @ 23:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0